[Scribus] scribus 1.3.3.7-1 - pdf+ttf

Maciej Hanski ma_han2000
Mon Mar 12 10:27:15 CET 2007

dragon napisa?(a):
> Witam!
> Zainstalowa?em ostatnio najnowszego scribusa 1.3.3.7-1 dost?pnego dla mojego systemu (openSuse 10.2).
> Doda?em fonty ttf do systemu i zacz??em przygotowywa? stron?. Po przygotowaniu wybra?em standardowo eksport do PDF - i chcia?em zagnie?dzi? fonty ttf w pliku pdf i tu zacz??y si? problemy.
> Cz??? font?w si? zagnie?d?a a cz??? nie.
> np. fonty z rodziny Quasi <http://wiki.scribus.net/index.php/Darmowe_polskie_fonty_przeznaczone_do_druku#QuasiSwiss> ttf do??czaj? si? do pdf-a bez problemu. Fonty
> Georgia, Nimbus ttf nie chc? si? dodawa?.
> Mo?e kto? wie jaka jest tego przyczyna. Wcze?niej w wersji 1.3.3.4 nie mia?em tego problemu.

This e-mail is about a major issue with TTF font embedding while
exporting to PDF in Scribus 1.3.3.7/OpenSuse 10.2. Some fonts which have
worked perfectly with earlier versions of 1.3.3.* (this user mentions
1.3.3.4) cannot be embedded anymore, only converted to outlines (PDF
export dialog/Fonts tab).

I can observe this behaviour it with 1.3.3.8 and 1.3.3.9cvs too, e.g.
Verdana, Georgia, Nimbus will be moved automatically to the "Fonts to
outline" field, although  I clearly remember having no troubles with
embedding them in earlier Scribus versions.

Known issue?

M.